קצרצרים: חזרה לנברלנד

תכף, ממש אוטוטו – אנו מגיעים אל סוף עונת השידור, ואתם יודעים מה זה אומר: הבלוג הזה יעמיד פנים שיש בו שגרת עדכונים! אבל עד אז, להלן חדשות כאלה ואחרות מהעת האחרונה (שאינן מועתקות מעמוד הפייסבוק, מה פתאום).


נתחיל עם פינתנו “בשביל מה צריך את זה?” – סדרת המנגה “The Promised Neverland” מקבלת עיבוד לייב אקשן קולנועי (די די לא צריך לבכות). את הגיבורה אמה תגלם מינאמי המאבה (היא בת 19). ג’יו קאיירי (בן 13) יגלם את ריי ואילו ריהיטו איטגקי (17) יגלם את נורמן. כפי שודאי ניחשתם, גיל הדמויות בסרט טיפה מזנק: במקום 11 הם בני 15. 

בקצרה, אגב, למי שלא מכיר את אחת מסדרות המנגה (והאנימה) הפופולריות כיום: צעירים שגרים בבית יתומים פסטורלי מגלים שזה לא בית יתומים אלא חווה – והם הבקר.

את הסרט מביימים וכותבים החבר’ה שהביאו לנו את סרט הלייב אקשן של “Erased” והוא יעלה לאקרנים ביפן בחורף 2020.


טריילר לפרויקט הבא של התסריטאי הידוע גן אורובוצ’י: “OBSOLETE“.

סדרת האנימה תופק ב-CGI – רק שהפעם זה נראה טוב (מלבד עיצוב הדמויות) והיא תתרחש בכדור-ארץ אלטרנטיבי בו חייזרים הגיעו לבקר אותנו ב-2014 וביקשו עִסקה: עבור טון של… אבן גיר… נקבל רובוט. ספויילר: אמרנו ‘קחו כמה שאתם רוצים’.

OBSOLETE תעלה בערוץ היוטיוב של Bandai Namco Arts בדצמבר – תחילה ללקוחות משלמים ובהמשך גם אליכם.


עונה 3 של “Psycho-Pass” תעלה ב-24 באוקטובר.


העונה הבאה של !!Haikyu תיקרא “Haikyu!! To The Top” ויש גם פוסטר חדש לכבוד ה… אירוע? נוסף על כך, מאמורו מייאנו מצטרף לקאסט.

העונה הרביעית, כזכור, תשודר בינואר 2020 (רגע מה ‘כזכור’? לא אמרו אוקטובר? מתי זה הפך לינואר?).


לכבוד חגיגות ה-20 למנגה של “נארוטו” (מרגישים זקנים?) הסאגה הבאה של “בורוטו” תכלול הרפתקה משותפת של בורוטו ונארוטו הצעיר. הסאגה תשודר החל מאוקטובר ותרוץ עד מרץ 2020 – כלומר, חצי שנה נוספת בה אין קשר בין “בורוטו” האנימה ל-“בורוטו” המנגה (אם כי אולי במקרה הזה, עדיף שכך).


סדרת האנימה “Given“, אשר הגיעה לסיומה שבוע שעבר — עוברת למסך הגדול עם סרט קולנוע שימשיך את קורותיהם של חברי הלהקה. אני צריך באמת לראות את זה כבר.


לאחרונה דווח בעמוד הפייסבוק על שיתוף פעולה בין סטודיו Production I.G ובין נטפליקס על “Sol Levante” — האנימה הראשונה בהיסטוריה שתאוייר-ידנית ברזולוציית 4K (עוד לא ברור אם הפרויקט הוא סרט או סדרה).

ובכן, מסתבר כי גורמים בתעשייה לא כל-כך מרוצים. אנימטורים ובהם נוֹריוקי פוּקוּדה [“Hajime no Ippo“], שיגרוּ יאמאזאקי [“Miss Maxhilo”] וקיי מאסאָקי [“Penguin Highway“] הביעו תרעומת כי העובדים על הפרויקט נאלצים לאייר על קנבס גדול פי 9 מקנבס טיפוסי – כל זאת עבור אותו שכר זעום ובמסגרת זמן לא הגיונית.

מנגד, ה-Art Director של ‘Sol’ הגן על הפרויקט בטענה כי התעשייה לא תשרוד בעידן בו הטכנולוגיה עוברת ל-4K ו-8K, ואף הסביר בפירוט כיצד המלאכה בפרויקט נעשית ביעילות.

נשאלת כעת השאלה: האם הייתם רוצים לראות אנימציה ידנית ברזולוציה גבוהה או פשוט לתת למחשבים לעשות הכל? או שאולי זה בכלל מיותר כי ממילא אחרי 1080p אתם לא מבחינים בהבדל?

בכל אופן, החודש שוחרר סרטון מאחורי הקלעים עם הצצה לאנימציה הייחודית (תודו שזה נראה יפה). הפרויקט עתיד לצאת בנטפליקס (למנויי מסלול 4K בלבד) בסתיו הקרוב.

לקריאה נוספת
1 תגובה
  1. ינון אוליאל אומר/ת

    תמיד נהנה לקרוא את הביקורות שלכם!

השאר/י תגובה

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם