אבנגליון נגד גודזילה; החדש של אושי (וקצרים)

קרו דברים מעניינים לאחרונה, בואו נדבר עליהם.


מי מכם שיבקר בפארק יוניברסל ביפן (אבל רק מסוף החודש הזה ועד סוף אוגוסט) יוכל לחוות קרב ענקים בין גודזילה לבין החבר’ה מאבנגליון.

אטרקציית ה-4D החדשה תכיל אפקטים של רוח ומים אל מול סרטון 3D שממחיז קרב אפי שמנהל בעיר הפיקטיבית אוסקה-3 (כי טוקיו-3 סבלה מספיק).


מאמורו אושי, ה-מאמורו אושי, חוזר לשורשיו ועובד על סדרת אנימה חדשה!

אושי הוא הבמאי והתסריטאי של מה שזה לא יהיה, ומה שזה לא יהיה צפויה לעלות מתישהו בין אביב לקיץ 2020. כלומר, מהיכרות עם התעשייה – היא תשודר בינואר 2021.

פרטים נוספים עוד אין, רק החזיקו אצבעות שהאנימה לא תהיה ב-CGI.


סדרת המנגה הבאה של יוצרת “אינויאשה” רומיקו טקהאשי היא “מָאוֹ” [Mao].

נאנוקה כביכול נהרגה בידי מפלצת, אך 8 שנים אחרי כן היא נראית חיה למדי. עם זאת, בדרכה לבית הספר מוצאת עצמה נאמוקה בעולם אחר, ובו היא פוגשת את נאו המסתורי.

יאפ, בהחלט נשמע כמו משהו של טקהאשי.

את המנגה, לה יצא נלווה טריילר אנימציה (כן, זה משהו שעושים) ניתן לקרוא בגליון החדש של Shonen Sunday שיצא השבוע למכירה.


יוצר Gundam, יוֹשיוּקי טוֹמינוֹ האגדי, לא מרוצה מכך שלא הצליח “לרסק” את הייאו מיאזאקי.

דברים אלה נאמרו במסגרת הרצאה שהעביר יושיוקי באוניברסיטה [בתמונה]. “אני עדיין לא מרוצה. גם כשאני חושב שאני הולך לרסק את הייאו מיאזאקי, אני לא מסוגל. זה מה שהופך אותי לאומלל” אמר הבמאי בן ה-77 לסטודנטים.

לא מדובר כמובן באיבה אישית אלא יריבות מקצועית בין השניים (אך כנראה לא הדדית). יושיוקי, שהרצה מחוייך, סיפר כי בתעשיית האנימה “אתה מוקף באנשים מוכשרים. אם אתה רוצה למחוץ מישהו בסביבתך, הרצון מעורר בך השראה לרדוף אחר חלומותיך עד לרמה מגוחכת… הצלחתי ליצור משהו כמו גנדאם משום שפגשתי את מיאזאקי וטקהאטה”.


בפאנל שנערך עם הבוסים של סטודיו Bones, נחשף כי בין כותלי הסטודיו עובדים על סרט מקורי. אלה חדשות נהדרות, כי בפעם הקודמת ש-Bones הוציאו סרט מקורי – קיבלנו את “חרבו של זר” (רוצים להרגיש זקנים? הסרט תכף בן 12).

הפרויקט המסתורי מצטרף ל-6 פרויקטים אחרים (ידועים לציבור) שנמצאים בפס הייצור של Bones, והם: “Carole & Tuesday” [משודרת – ותראו!]; עונה 3 של “Bungo Stray Dogs” [משודרת]; סרט נוסף של “Eureka Seven” [מתישהו ב-2019]; סרט נוסף של “My Hero Academia” [מתישהו]; עונה 4 של “My Hero Academia” [סתיו 2019], וגם פרק OVA של “Mob Psycho 100” (עליו התבדחו אגב, באותו פאנל, כי אולי J.S Staff יעבדו על הפרק).

אז איך הם עושים זאת?
5 תת-אולפנים עובדים תחת המטרייה שהיא Bones, כולם מקוטלגים מ-A עד E, וכל אחד מהם מקבל אוטונומיה מלאה. סטודיו A למשל, תחת אחריותו של המפיק נאוקי אמאנו, עובד על “Carole & Tuesday”; על “Mob Psycho” ו-“My Hero Academia” עובדים בסטודיו B ו-C, בהתאמה (כשאת C מנווט יושיהירו אויאבו, מי שהפיק כמה מהלהיטים הבולטים של Bones לאורך השנים); אנשי סטודיו D, תחת המפיקה מארי סוזוקי, עובדים על “Bungo Stray Dogs” ואילו סטודיו E הוא החטיבה הקולנועית.

חלוקה זו מאפשרת ל-Bones הן לעבוד על פרויקטים מזדמנים ומקוריים (דוגמת Carole & Tuesday או Space Dandy של סטודיו A) והן לשחרר עונות חדשות, לכל שאר הסדרות, במרווחים קבועים — מה שלא הרבה אולפנים יכולים להרשות לעצמם (ועל הדרך, אל תשכחו, הם מפיקים גם סרטים).

הידד לסטודיו Bones, אבל איפה עונה 3 של Noragami בכל הסיפור הזה?

לקריאה נוספת

השאר/י תגובה

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם